Pages

Monday, February 21, 2011

Rantau Abang ikrar 'rampas' kerusi

http://buletinonline.net/images/stories/berita42/lancarrabang1.jpgDUNGUN   - Majlis Tindakan Dewan Undangan Negeri (MTD) Rantau Abang berikrar   merampas kerusi DUN Rantau Abang pada pilihanraya umum ke-13 akan datang   sekaligus merealisasi hasrat 'PAS ganti Umno'.

Pengerusinya,  Cikgu Alias Harun mengucapkan setinggi-tinggi terima  kasih kepada  Presiden PAS, Dato' Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang yang  sudi  mekancarkan jentera pilihanraya DUN berkenaan pada Jumaat 18  Februari.

"saya  ucapkan terima kasih terutamanya kepada Dato' Seri Tuan Guru  Presiden  PAS dan semua yang hadir, serta kepada semua yang  menyumbangkan samada  wtenaga atau wang ringgit,"ujarnya ketika verucap  selaku tuan rumah  dalam Majlis Pelancaran Jentera Pilihanraya Umum  ke-13 bagi DUN Rantau  Abang.

Menurutnya, semua Unit Peti Undi (UPU) telah dan sedang meningkatkan usaha menarik sokongan para pengundi.

Hasil  dari kerja kuat para petugas muslimin, muslimat dan pemuda,  katanya,  membuahkan hasil dan kini pengundi mula bertukar sokongan.

"Cuma,  usaha yang terancang terutamanya aktiviti-aktiviti kebajikan  khususnya  di UPU Sebarang Pintasan dan Kuala Abang amat perlu bagi  meralisasikan  hasrat kita semua, PAS Ganti Umno,"tegasnya.

Katanya, program al-Falah akan diteruskan dalam bulan Mac akan datang bagi meyakinkan para pengundi untuk terus menyokong PAS.

MTD  Rantau Abang telah menghimpun sejumlah RM50,000 hasil dari  sumbangan  ahli-ahli parti dan para penderma individu bersempena Majlis  Pelancaran  tersebut

No comments:

Post a Comment