Pages

Friday, January 1, 2010

PELANCARAN BLOG MTD RANTAU ABANG SECARA RASMI

SALAM UKHUWAH,

Jumaat - 1 hb Januari 2010/15 Muharam 1431 H, Alhamdulillah Blog MTD Rantau Abang akhirnya dirasmikan oleh Pengarah MTD sendiri iaitu Tuan Haji Alias Harun semasa mesyuarat MTD Rantau Abang pada petang tadi, seperti yang telah dijanjikan pada hari ini 01/01/2010.Semoga blog ini akan berada di persada alam maya ini dengan berita dan isu tempatan dan juga nasional.

Diharapkan juga agar blog ini menjadi medan untuk menyampaikan agenda PAS khususnya kepada pengundi di DUN Rantau Abang ini sendiri.Sebagai Parti yang memperjuangkan islam di Malaysia amnya dan Terengganu khususnya diharap blog ini akan menjadi satu agenda penerangan dan dakwah kepada semua.

Dalam majlis yang sama turut juga disampaikan sijil keahlian PAS yang baru kepada wakil cawangan masing-masing.Semoga mendapat sokongan dan dokongan daripada semua ahli terutamanya bagi memajukan blog ini di arena maya ini.

Dikesempatan ini kami ingin mengucapkan berbanyak terimakasih kepada Pengarah DUN Tuan Haji Alias Harun yang sudi untuk melancarkan blog ini.

Wassalam

No comments:

Post a Comment